jorvik-life

Alla inlägg under november 2013

Av Jojo&Hollan&Vicky - 29 november 2013 16:22

Hej jag äger inte den här klubben men det här är min nya klubbägare

Av Jojo&Hollan&Vicky - 28 november 2013 19:42

Hej idag har jag handlat på sso jag ska visa er nåra bilder på det jag har handlat.

Pepparkaka dräkt

Mys still till julen

Blid på ett par vantar jag köpte idag

Ett par gröna vantar med en snö flinga på

Röda vantar med snö flinga på

Av Jojo&Hollan&Vicky - 28 november 2013 16:33

Ja är inte frisk än men tänkte bjuda på en bild jag redigerade precis.

 

Jul

Av Jojo&Hollan&Vicky - 27 november 2013 20:37

Hej julen har kommit till statstebel ha det gött ha det så roligt när det är jul

Av Jojo&Hollan&Vicky - 27 november 2013 14:23

Ja, gissa! Igår ''trodde'' jag att jag hade blivit kvitt den hemska förkylningen, men nej hej! Åkte till vårdcentralen idag för att kolla vad det var som var fel. Resultatet var... En bakterie som satt sig i min luftväg. Nu ska man äta penicillin i några dagar. Nu ska man knarka på mediciner och supa hostmedicin, jippie. Äter just nu bafucin och halstabletter och ska göra något åt min rinnsnuva..... Kommer kanske vara ganska tyst från mig här nu.

Av Jojo&Hollan&Vicky - 26 november 2013 21:48

Godnatt allihopa:)

Av Jojo&Hollan&Vicky - 26 november 2013 17:40

Hej jag det är jag vicky jag har inte bloggat på ett tag jag vill inte säga vadför.jag ta den här bilden på jag och min hatt min ponny är i bakgurnden.

Av Jojo&Hollan&Vicky - 26 november 2013 17:34

Jag låste upp den nya tävlingen ''Jorvikstallets Elittävling'' för några dagar sen och jag tycker den är helt ok. Liksom, jag menar att det är inte för skarpa kurvor. Jag hatar verkligen för skarpa kurvor som man springer in i tunnor och dyligt. Det är skitjobbigt! Men jag tog några bilder under tiden jag tävlade.

             

I know... Jag suger på att ta hand om mina hästar.

Presentation


Hej! Jag heter Josefine Moonland och bor på ön Jorvik med mina hästar Wildheart, Goldstar och Darkmaster. Mina vänner på Jorvik skriver här också, de heter Holly Darknight och Viktoria Bunnywood!

Josses Hästar

   Wildheart

   7,6 år

   Hoppning

   Jorvikiskt varmblod

Goldstar

4,8 år

Terräng

Danskt varmblod

 

Darkmaster

3,7

Fälttävlan

Jorvikisk Ponny    Darkdancer

  6,9

  Dressyr

  Freiser

------------------------------------------

Senaste inläggen

Omröstning

Kommer du köpa de arabiska fullbloden?
 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
 Ja, samlar men det går inte framåt...
 Har redan köpt.
 Vet inte det, du...
 Nja, de ser konstiga ut.
 Kanske...
 Tror ej det.
 Nepp, inte min smak.
 Aldrig i mitt konstiga liv!
 Ingen åsikt.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards