jorvik-life

Alla inlägg under december 2013

Av Jojo&Hollan&Vicky - 30 december 2013 10:52

Hej snart är jag i gyllendeårsarnasdal jag längtar det kommer mer bilder när jag är där och mycket mer här kommer en blid

Ser ni

Av Jojo&Hollan&Vicky - 27 december 2013 19:17

Jag ber mina vänner skriva inlägg men de gör ej det. Jag har en sims-blogg att driva också. Jag var snäll nog att göra ett avsnitt för sex dagar sedan och inget inlägg har kommit upp än. Jag håller på att bli sjuk igen tror jag (seriöst, mitt immunförsvar suger ju!) för är supersnuvig och hes. Det skulle inte skada om de hjälpte till heller. De svarar inte på skype så det här är ända sättet att få tag på dom. Det här inlägget blev tråkigt så kommer gå in och fota hästen jag helst skulle vilja ha. Och sen har jag köpt en viss sak som står ståtligt i mitt stall just nu

Av Jojo&Hollan&Vicky - 21 december 2013 22:48

 

Loggan blev sned men skietsamma! Den här delen har varit färdig väldigt länge men jag är ju jag. När jag red igår sista gången för terminen lekte vi lekar och vårt lagnamn var Soffpotaisarna. Ramsan var: Vi är lata, vi är smarta. Vi är de som äger mest, åhhhhh... Soffpotatisarna! Ganska kort del också.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                   

Av Jojo&Hollan&Vicky - 21 december 2013 12:55

Hej jag har skaffat stallhjälp

Av Jojo&Hollan&Vicky - 20 december 2013 21:33

Hej jag är på dicot i fort pinta hon som går jämnat mig känner jag inte

Hej

Av Jojo&Hollan&Vicky - 18 december 2013 15:30

Hej jag är barnvakt

Av Jojo&Hollan&Vicky - 17 december 2013 17:02

 

Vad kan det där vara? Som kommer imorgon och börjar på A och slutar på rabiska fullblod? Hmmmm....

Av Jojo&Hollan&Vicky - 17 december 2013 15:30

yay min dröm häst he gärna några namn förslag så kanske jag tar just dit namn aja nu ska jag få in på sso och spara till den ses Hollan

Presentation


Hej! Jag heter Josefine Moonland och bor på ön Jorvik med mina hästar Wildheart, Goldstar och Darkmaster. Mina vänner på Jorvik skriver här också, de heter Holly Darknight och Viktoria Bunnywood!

Josses Hästar

   Wildheart

   7,6 år

   Hoppning

   Jorvikiskt varmblod

Goldstar

4,8 år

Terräng

Danskt varmblod

 

Darkmaster

3,7

Fälttävlan

Jorvikisk Ponny    Darkdancer

  6,9

  Dressyr

  Freiser

------------------------------------------

Senaste inläggen

Omröstning

Kommer du köpa de arabiska fullbloden?
 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
 Ja, samlar men det går inte framåt...
 Har redan köpt.
 Vet inte det, du...
 Nja, de ser konstiga ut.
 Kanske...
 Tror ej det.
 Nepp, inte min smak.
 Aldrig i mitt konstiga liv!
 Ingen åsikt.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards